Opelfotografering

Idag ringde Micke (han som fotade min bil) mig efter jobbet och frågade om jag skulle med och fota ett par oplar från enköping. Jag tvekade lite först eftersom jag egentligen tänkt att städa, men sen tittade jag ut på den blå himmlen och tänkte att det vore skönt att komma ut och röra sig lite. Så vi åkte bort och mötte upp dem på hälla, sen åkte vi till samma ställe som vi fotade min bil på, men vi tänkte försöka ta från lite andra vinklar osv.
.
Så tänkte vi att vi skulle ta en bild framför den där fallfärdiga kåken jag skrivit om tidigare. Vi hade skymtat att dörren till det huset hade öppnats och stängts under tiden vi fotade, men vi hade inte sett någon. Sen så tänkte vi att vi tar ett par bilder framför huset, eftersom det var rätt häftigt där och runt omkring. Så när vi backat in bilarna där och vi står och tittar, så kliver det ut en man i bar överkropp i några sekunder. Sedan går han in igen, men man kan se honom smygtitta lite i glipan mellan dörr och dörrkarm.
.
Sedan tar micke ett par bilder och sen åker vi, då ser jag en annan snubbe som står på övervåningen. Jag är först och främst förvånad att golvet ens håller, sen blir man bara mer och mer fundersam på vad de egentligen håller på med därinne. Just nu buggar dock uppladdningsgrejen för bilder och radbyten. Så för bilder som togs kolla 
.
Nu ska jag lägga mig och titta något avsnitt av true blood tills jag somnar och vaknar upp till att det blivit torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0