Aldrig blir det fredag

Nu har jag väntat hela dagen på att det ska bli fredag så att det blir helg snart, men det har inte blivit det på hela dagen! Väldigt udda. Men har hört att det kan bli det imorgon om vi har tur. Då tänker jag gå tidigare från jobbet för jag tycker jag varit så himla duktig den här veckan, en dag var jag en av tre som tog hand om hela vår avdelnings jobb (vi är väl ca 30 personer egentligen) så då fick man inte mycket av en lugn stund, sen har jag jobbat över ett par raster när jag var i hallsta och jobbade.
Sen idag så fick jag jobba över när det var 2 cm avloppsvatten över ett helt toa-duschrum som vi var tvungna att rensa. Men det finns nog ingen bättre känsla på jobbet än när ett sånt stopp släpper och man ser allt vatten rinna undan, då känner man att man gjort ett bra jobb.
Har inte mycket annat att skriva idag faktist, sitter bara och slöar lite i soffan framför tvn. Det enda jag gjort idag är att lagat mat och städat i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0