Jättedålig utan ursäkt

Nu har jag varit värdelös på att uppdatera bloggen, vet inte riktigt hur jag ska få bukt med det. Nu har jag ju haft endel att skriva om också, men icke sa nicke... jag gör något annat istället. Inget av nytta dock, har varit förkyld och hostig så har inte kunnat träna, utan har mest setat hemma och glott på dumburken eller spelat tvspel.

På tal om tvspel så har jag ett nytt toksött och tokroligt spel. Som är riktigt beroendeframkallande. Vissa vet nog redan vad det är, men eftersom jag vet att min mamma läser min blogg är det väl bäst jag förklarar. Spelet heter Little Big Planet och är ett plattformsspel i en slags nivåbaserad 3dimisionell värld (skulle kunna kalla det 2d*4 men tror ingen fattar det). Man är en liten söt säckdocka som man kan klä lite hur man vill. Sen springer man omkring i rätt fantastiska pusselvärldar och löser upgifter, samlar poäng, trofeer och nya saker. Av alla sakerna man samlar ihop kan ma nsen bygga egna banor som andra kan testa, spela, betygsätta och kommentera. Så det finns i princip inget stopp på spelet, för när man klarat de vanliga banorna kan man gå över och sitta och spela andras banor och då finns det tusentals olika i diverse kvalité.



Nu har jag nördat klart om LBP. Ska sova nu, Får se när jag uppdaterar nästa gång

Kommentarer
Postat av: Åsa

gud vad Andreas värkar älska sackboy vet inte hur mycket han har pratat om LBP är så trött på det =)

2009-01-09 @ 02:06:04
URL: http://mrsvoorhees.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0