(57) Skavanker, skamfläckar och skit i hörnen

Tänkte dra en bildserie på vad som inte bjukar hamna på bilderna över min lägenhet för att det är skamfläckar som inte skulle göra sig bra på bild. Men tänkte att jag kanske blir mer peppad att städa och fixa om jag visar dem.

Omaka strumpor som hängt på torkställningen i över en månad


Tvätt som legat lika länge (men har inga garderober än så har iallafall en anledning)


En låda som sideboarden låg i som har lite skräp i sig (den är för stor att ta för hand nånstans men den åker nog om några dagar hoppas jag). Sen även lösa hörnlister som står


Reklam och tidningar jag har en tendens att bara kliva över och lite slängda ytterkläder och skor brevid


Massa disk och stök i köket



Massa prylar som står i utrymmet som förut var klädkammare, en löst hängande lampsladd, en "liten" glipa i golvet och foderlöst


Allmänt oordning vid datorn, lösa lister och rejäla kabelhärvor i ett framtida sladdlöst hem


Smutsigt köksfönster (sysns inte så jättemycket hur smutsigt det är men det är riktigt illa tycker jag) och gardinlöst


Ett par rätt stora glipor efter borttagningen av portalerna



Saknad hörnlist, jag har den men har inte orkat såga till den


En fin upp-pallning av akvariumet


Beslagen till tvramen odolda fortfarande


Finns lite till men det kanske kommer senare

Kommentarer
Postat av: Korven

oooh, akvariumet!



Nej jag övar på det där. 501 är definitivt mitt mål :)

2008-09-22 @ 19:39:55
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Lina

Hahaha, man kan ju nästan tro det. Men han är söt, grodan kermit. Och jag med, haha

2008-09-22 @ 20:28:10
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0