(50) Åter hemma trött som satan

Nu har jag kommit hem från ett upplyftande och roligt repskapsmöte (orkar fortfarande inte förklara vad det är). Blev positivt överraskad av upplägget och hur vi kommer jobba. Det blir nästan som PR-gruppen fast folk kanske tillockmed använder oss till något ibland!

Igår fick vi komma på 9 olika marknadsföringsideér för förbundet, det var skitkul, har haft vissa ideér i huvudet länge nu som jag fick tillfälle att dela med mig av. Tycker sånt är upplyftande och gör mig riktigt pepp. Även om mina idéer kanske är lite högtflygande så tycker jag att det är något sånt vi behöver i Röda korsets ungdomsförbund.

Själv valde jag att gå med i kampanjgruppen där det är fett mycket energi, konstruktiv kritik och idéer. Vill verkligen att saker kommer komma att bli av. Skulle vara så roligt att se sina idéer förverkligas. Har gjort lite grafik för RKUF som har blivit verklighet men det är inte så jättemycket, bara lite pixelbilder på ett community typ. Men bättre än inget.

Ska nog sova snart är fett slut efter en ordentlig energiurladdning.




Den här utsikten möttes man av imorse iaf. Riktigt vackert ute i skärgården iallafall.

Kommentarer
Postat av: Lina

väldiugt vacker utsikt faktiskt :)

2008-09-16 @ 03:25:18
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/
Postat av: Sara

Riktigt snyggt! Jag önskade att jag hade haft med mig en kamera, det hade varit kul att kunna förverkliga det hela. :) Jaja... nån lär väl lägga ut allt på Humanet. Får kolla upp det där.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0