Fått ny blixt till kameran

Tänkte i förra inlägget att en bild säger mer än 1000 ord så skrev inte så mycket i det. Men fick iaf testresultatet från mensatestet jag gjorde. Alla frågor jag svarade på fick jag rätt på, synd att jag missberäknade tiden när jag hoppade tillbaka till de jag hade missat första gången annars kanske jag hade fått full pott.

Fick även min nya blixt till kameran idag, en likadan som förut. Det är en riktigt bra blixt faktist.

Imorgon är det fredag. Äntligen, jag har väntat en vecka på att det ska bli fredag igen. Ska ut och fira sandra på jobbet som fyller år. Ska bli spännande för hon är kompis med en tjej som jag och nicklas hängde med när vi var mindre. Hon verkar inte komma ihåg mig dock (ovanligt? nej). Jag gjorde nog inte så gott intryck när jag var mindre har alltid varit lite för feg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0