(94) Helt slut

Idag har jag varit/blivit helt slut. Känner mig helt utpumpad och kraftlös (bieffekter efter hård träning med bristfällig mat?). Började jobbet som vanligt vid sex på morgonen. Sen hade jag ingen rast förrens klockan var halv ett då jag hade köpt en äcklig pasta som jag tvingade i mig på typ en halvtimmes lunchrast.

Sen kom beskedet om att det skulle komma blötsnö inatt (vilket det gör just nu) och vi var tvungna att koppla på sandspridare och snöplog på traktorerna. Så då blev det ett par timmar till jobb utan rast och lite extra övertid. Kände mig matt redan efter det. Sen var det dags att böörja mippla med kostymerna igen och jag blir bara segare och segare hela tiden känner jag. Men dräkten är så gott som klar nu tack vare nicklas mamma. Hade nog behövt sitta ett tag till om jag skulle hålla på.

Men nu är jag så trött så jag ska nog sova redan nu! Godnatt

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej hopp!

Nice att du fått lite träningssug i dej!! Vart tränar du då?

Du, nu har jag me en liten blogg..in och kika med dej friend! justmeandmydogs.blogg.se

2008-10-31 @ 00:12:38
URL: http://justmeandmydogs.blogg.se/
Postat av: Maria

Spännande att få se dräkten sen.. för du lägger väl ut en bild?? Lycka till med träningen. Jag och Linnea försöker oss på mindre godis och sånt nuförtiden. (p.s. jag har bättre självkontroll) :D

2008-10-31 @ 14:09:43
URL: http://hemmahosalva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0