(74) Lite smågrejs fixat

Idag har jag tagit tag i lite saker i lägenheten igen. Har varit lite dålig på det senaste veckan. Har varit lite lat av mig. Men idag har jag iallafall fixat så att vardagsrumsbordet är rakt, stabilt och skonsamt mot golvet. Jag har även fixat strykbrädan för att den också ska vara skonsam mot golvet (små metallrör rakt ner i parkett är inte så jättebra när man pressar med strykjärnet).

Sen tänkte jag börja sätta dörrfoder i sovrummet men det blev ingenting av med det eftersom jag åkte och handlade med mamma och pappa. Trodde jag hade slut på ägg så köpte ett 12 pack... dumt gjort eftersom jag hade ett 10-pack hemma. Så man kanske ska göra lite omelett ikväll eller nått.

Så tråkigt med inlägg utan bilder så jag fotade lite



Satt även och lyssnade lite på Per-Arnes Gangster hiphop vs. dansband så härmar korven och slänger upp en låt också


här finns fler per-arnezlåtar http://www.box.net/shared/g41bqndijn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0