(111) Oskrivet på en vecka

Har varit lite trött och slö senaste veckan så har inte orkat skriva något i bloggen. Jag har inte gjort så mycket heller tycker jag. I fredags så spelade syrran och jag guitar hero hela kvällen eftersom hon skjutsade mamma och pappa så åkte hon hit istället för att sitta hemma och tråka.

I lördags kom nicklas, linnea, maria, mia och henke (var bara där en stund) förbi och vi förfestade lite och sjöng singstar och hade det trevligt för att sedan dra vidare (mia fegade ur och åkte hem) till bill och bob. Där satt vi och bara tog det lugnt och jag träffade "mormor" (killen som äger mormors restarurant) men sen var det knappt nån mer man kände igen där.

Sen den här veckan har jag tagit influensa spruta. Det är nog det enda spännande som hänt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Influensa spruta, är det inte sån gamlingar får? hihi

2008-11-20 @ 11:28:43
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/
Postat av: Korven

GH är bara kul med en höjd promillehalt :P

2008-11-22 @ 23:27:45
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0