Traderafyndaren!

Har gjort lite klipp på tradera senaste månaden som jag ska ha i lägenheten. Är inte så jättemärkvärdiga saker men ändå fina.

Först har vi de här omfången med tofsar som jag tänkte ha runt gardinerna i vardagsrummet för jag är så trött på att bara ha panelgardiner. De har kommit och var lite toviga i tofsen. Men vad gör det fick dem för 60 kr.


Sen hittade jag denna som ingen verkade vara speciellt intresserad av. Men jag tyckte den var kanonfin så jag la in lägstabudet på den 20 kr och fick den. Kommer nog passa bra in i sovrummet. Har inte berättat så mycket om sovrummet än men kommer till det tids nog. Det är inte lika prioriterat men har rätt stora planer därinne ändå.



Sen sist men absolut inte minst är den här härliga taklampan som är tänkt till sovrummet. Den var inte lika billig som de andra två sakerna men jag tyckte det var rimligt pris (315 kr med frakt). Sitter och väntar på den med spänning, den borde komma inom några dagar. Det är teak och koppar med glasprismor i som jag tror kan ge ett fint och stämningsfullt ljus inne i sovrummet samtidigt som den är grymt fin.



Kommer nog bli ännu mera fynd innan jag är klar med lägenheten. Måste hitta ett par köksstolar bland annat.

Kommentarer
Postat av: Moa





Shit.. Den här vill jag ha!! Jätte snygg! Säg till om du vill sälja den :)

2008-06-13 @ 13:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0