Måste nästan börja skämmas snart...

... jag är så dålig på att uppdatera nuförtiden. Jag har för lite att skriva om. Hoppas det kommer mer lust till sommaren. För nu bara rinner tiden iväg i nattens mörker. Funderar på om man ska ta med bärbara datorn och kameran och bara sätta sig lite här och där och skriva saker för att fånga en känsla. Men tror just nu det kommer bli rätt dystert eftersom det är så tråkigt väder, mörkt och oengagerat.

Fick iallafall massa julklappar som jag är riktigt nöjd med. Får väl ta mig kraft att fota dem ikväll eller imorgon. Julafton blev bra och jag var hemma hos föräldrarna och firade den där, vilket hjälpte för att få lite julkänsla iallafall under självaste julafton.

Sen var vi ut ett gäng på juldagen och man träffade många bekanta ansikten och det gjorde kvällen bra. Men västerås kan vara en väldigt tråkig stad att gå ut i annars. För de enda som man tar kontakt med och som kontaktar en är vänner och bekanta typ.

Så har jag lyckats dra på mig en förkylning så jag vågar inte träna så mycket. Men ska se om jag kan pressa bort den med vitlök ikväll.

Kommentarer
Postat av: linnea

och du klagar på mig...

2009-01-01 @ 18:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0