Torsdag igen

Har varit en liten inaktiv torsdag idag. Jag hade först tänkt att jag skulle städa lite, men sen blev det att jag jobbade över lite med att riva ner lite murgröna från en vårdcentral. Så när jag kom hem blev det bara att jag slog på tvättmaskinen och hamnade i fotöljen med datorn i knät.

Sen lagade jag mat, jag kom på att soltorkade tomater inte riktigt var min grej. Tänkte göra en enkel maträtt, bara med spagetti och soltorkade tomater. Men det blev att jag petade bort tomaterna tillslut, de smakade konstigt och jag gillar inte riktigt konsistensen på dem.

Imorgon så blir det åka till hällefors på marken och inflyttningsfest. Det är lite pinsamt eftersom hon flyttade in för någon vecka sen, och jag har bott här flera år snart och har inte haft inflyttningsfest än. Men jag får väl försöka ha den någon gång. Fast finns ju fortfarande saker som jag vill få klara innan jag har den.

Eftersom en bild livar upp inlägg så lägger jag in en brillobild på mig själv tagen av linnea för ett bra tag sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0