Snart onsdag

Tänkte skriva något litet innan jag går och lägger mig. Vet inte riktigt vad bara. I helgen har jag varit lite i garaget, på en bilträff och varit hos föräldrarna på middag. Efter helgen har jag bara städat lite men det är inte så intressant.

Men bilträffen i helgen var iaf ganska rolig trots att den hölls i sveriges tråkigaste stad katrineholm. Var inte så många jänkare där, var med stylade volvos och japanare. Men kom väl runt 250 bilar dit så fanns mycket att se. Det var även lite sidoaktiviteter och tävlingar som pågick under hela dagen typ 50 krs gocart, jonglör, kast med liten turbo, mätning av hästkrafter m.m. Sen var det ju tävling också och min bil kom på 5e plats i usa-bils klassen.

Sen igår så fyllde syster yster år så var där och firade henne. Hon fick en bild på min bil av mig i födelsedagspresent och det tror jag hon blev glad över. Jag passade på att äta massa bullar och kakor också, för det var så himla gott. Men det ska man inte göra när man är hungrig har jag märkt.

Här är en bild när jag kastar turbo, finns fler bilder från träffen på mickes sida http://snap-it.se/


Kommentarer
Postat av: jag

hahahaha, hon fick ett foto på din bil! hahaha!!! Mest kul!

2009-09-24 @ 07:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0