Saknar den lilla tjejen redan

Idag lät jag mamma låna tillbaka Tilda igen. Jag tänkte att hon kunde få göra det för tillfället då de är hemma oftare än mig och så. Trodde inte jag skulle fundera så mycket på saken faktist. Men så fort jag reser mig upp tittar jag runt och funderar var hon är, tills jag kommer på att hon inte är här och då saknar man kattrackan. Hon är faktist rätt bra sällskap, trots att hon har en förmåga att alltid vilja ligga mellan mig och datorn, klösa på möbler och kissa på mina tidningar som ligger vid dörren innan jag hunnit läst dem (det är något hon har kvar sen hon var kattunge då hon lärde sig att bli rumsren på tidningspapper).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0