Lön imorgon

Äntligen kommer den där efterlängtade lönen igen! Så blir väl att betala räkningar och sen gråta över det lilla som är kvar sen. Men i vinter blir det iallafall lite fler kulor så man kan lägga undan lite. Det värsta är dock att det kommer gå åt lite pengar till att fixa bilen också, men det är det ju värt.

Idag har jag varit hos Micke och Linda, och käkat och kollat på en film som heter Pride and Glory. Jag har tidigare somnat ifrån ett 10 tal gånger när jag försökt se den hemma. Men den här gången lyckades jag hålla mig vaken, men kan inte rekomendera filmen faktist. Tyckte den var lite långtråkig, visst den blev bättre i slutet men då har nog många redan gett upp.

Nu blir det att sätta igång true blood igen. Om man inte ska kolla på zombieminiserien jag hittade.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha ja eller hur?! det va dags nu ;)

2009-10-26 @ 20:20:49
Postat av: Elin

Läget med johannes då?

2009-10-26 @ 20:24:04
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0