Jaha, vad göra med tiden?

Nu har jag den efterlängtade helgen tillslut. Jag har fått min sovmorgon, men nu då? Mamma fyller år idag men hon har åkt söderut på saabträff. Svärd på jobbet fyller 40 så man kanske ska åka och tuta lite på hans gård och säga grattis kanske. Sen har jag tänkt om man inte ska åka ut med raggarbilen till jädersbruksdagarna. Men det går ju åt lite soppa att åka dit, och soppa är ju dyrt. Får se om någon är sugen på att göra nått.

Måste bara berätta om hur söt katt jag har. Igårkväll när jag satt och kollade på tv så blev jag sugen på lite glass. Så jag reser mig upp ur fotöljen och katten ligger i fönstret. Som vanligt när man rör sig mot köket kom hon efter mig, jag tänkte att det nog var för att hon ville ha mat som hon brukar. Men så när jag kommer in i köket ser jag att det redan är mat där. Jag går och öppnar frysdörren. Just då springer hon om mig och ställer sig i sovrumsdörren och tittar lite besviket på mig. Hon ville ju gå och lägga sig och sova, och ville att jag skulle komma och göra henne sällskap.


Kommentarer
Postat av: julia

Sööööt katt :D

2009-09-06 @ 21:39:16
Postat av: Ullis

Ja hon är väl för go! sötaste kortet från julafton

2009-09-08 @ 13:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0