(64) Ny blixt på G

Nu har jag en ny blixt på G. En likadan som den förra bidde det. Fick ge 1500 för den. Det är rätt hyfsat då jag tyckte det var en skön blixt. Får se om jag gjorde plus eller minusaffär när jag säljer av saker jag bytte med micke. Förhoppningsvis blir det plus, datorn borde jag kunna få ut mer än 1500 för om jag lyckas få nån ordning på skärmen (men priserna på bärbart är rätt låga för tillfället dock). Sen har jag ju telefonen som är i rätt bra skick och hjälmen. Men det kanske typ kvittar jämnt eller nått.

Jag ser mig om och märker att jag redan börjat stöka till igen. När ska jag lära mig att hålla iordning lite. Kanske ska ringa mamma och se om hon kan komma med gardinstänger så man får de fixat iaf.


Kommentarer
Postat av: Korven

ser du, det är ingen menign med att städa, man stökar bara ner :)



sv: HAHA vilken tur man har då, då behöver jag varken sluta äta eller börja käka margarin till frukost-lunch-middag :P

2008-09-29 @ 19:41:11
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: M A N T H A

tjingeling ! jaa de är hur mys som helst alltså :D

Du få ta o flytta hit då hihih

2008-09-29 @ 20:41:09
URL: http://lillmanthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0