(48) Bort över helgen


Idag ahr jag inte gjort så mycket, röjt undan lite i vardagsrummet och gått ner med det till förrådet typ, inte mycket mer. Så är inte så mycket att skriva mer om det. Justja lagade en rätt god chili-con-carne också.

I helgen ska jag på möte och ska åka tåg kl 0653 imorgon >.< tröttsamt, måste sova när jag skrivit klart. Ska på repskapsmöte med RKUF vilket inte säger så mycket om vad jag ska göra eller nått men orkar inte förklara heller. Kommer väl en förklaring på söndag eller nått. Som sagt nu måste jag sova.

 La in en rätt rolig film som jag känner igen mig i



Kommentarer
Postat av: Korven

Den videon är ju så jävla sann! HAHAH :D

2008-09-15 @ 07:58:18
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0