(40) Skattsoffa

Jag satt igårkväll vid tvn och slökollade lite på tv när jag fick för mig att sticka ner handen i soffkanten. Bara en sån där impuls som man (eller bara jag?) får ibland. Naj jag grävde omkring där i dammet kände jag en penna och tänkte hmm undrar om man kan hitta något mer?

Visst kunde man det, det visade sig vara riktigt spännande att leta saker i soffan, och inget av det jag hittade kommer från mig utan allt är från tidigare ägare.

En lista på vad jag hittat hittills
2 st skedar
2 st pennor
4 st pokemonkort
1 st enkrona
1 st tärning
1 st galvad utomhusspik
1 st couronnering
1 st pärla/godis/kula har inte undersökt den så mycket
1 st leksaksbil
1 st legobit
1 st glasskärva på ca 13 cm
1 st tumstock
1 st fjärrkontroll
1 st igångslagen mobiltelefon (sony ericsson t300) som måste ha riktigt bra batteritid (om jag inte kom åt påslagningsknappen)

Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Oj, det var ju inte lite med grejer! Och vem tappar bort både fjärrkontroll och mobil!?! Men spännande för dig!:) kram

2008-09-06 @ 18:24:35
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Laaser

Haha, och det ska ju självfallet hända dig Johannest ;)

2008-09-07 @ 03:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0