(91) Projekt dumpa magen och bygg kroppen påbörjat

Nu har jag äntligen blivit frisk nog att börja träna. Den här gången ska jag göra det på allvar, börjar bli lite fet. Mycket är nog på grund utav att jag får i mig för mycket kolhydrater (pasta, ris, couscous, öl m.m) innan jag går och lägger mig om kvällarna.

Tänkte samtidigt som jag påbörjar träningen så tänkte jag göra ett litet projekt på skoj för att göra det lite roligare och för att peppa mig att fortsätta. Det går ut på att jag varje gång jag tränat, ställer upp kameran på samma sätt, med samma inställningar (så gott det går), ställer mig på ungefär samma ställe, utan att spänna mig och tar bild på mig själv. Kommer inte lägga upp mer än första bilden på bloggen dock, för kan bli tröttsamt för er att se mig annars. Men sen om några månader när jag känner att jag kan se lite resultat så kommer jag att klippa ihop en film där man ser hur jag utvecklats. Den filmen kommer jag lägga ut.

Här är iallafall mina bilder efter första träningen. Mobba mig inte bara för då kommer jag bli ledsen och då vill jag kanske inte fortsätta längre.



Jag vill minst ha tillbaka den här kroppen som jag hade strax efter lumpen


Kommentarer
Postat av: Lina

Du var verkligen het efter lumpen.

Inte så illa nu heller faktiskt.

2008-10-27 @ 20:07:46
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/
Postat av: Sara

Cool sida du hade =D

2008-10-27 @ 20:13:28
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv. Har tänkt på det att den hamnar till höger. Den ser annorlunda ut överallt, lite smådrygt hehe =D även på bloggkolls bilden så hamnar den fel om man drar den mer åt vänster.



Hur lång tid har gått mellan bilderna?? Lite nyfiken.

2008-10-27 @ 21:39:14
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Filip

Modigt av dig. Sätt ut ett datum så blir det bättre, inte bara att du slutar när du känner dig i bättre form. Kanske 1 februari? ;)



LYCKA TILL!

2008-10-28 @ 14:02:20
URL: http://streams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0