(87) Jaha då hade man fyllt år

Nu var man då ett år äldre än för 2 dagar sen. Hade födelsedagsfirande igår det var därför jag inte skrev något. Det blev sent innan alla kom härifrån. Men det var mysigt och vi åt crepés som mamma och jag fixat det mesta med i tisdags (jag är bra på att steka pannkakor med osthyvel). Sen bidde det blåbärspaj till efterrätt och pratade hela kvällen.

Skrev i måndas att jag fått en present redan då. Det var en sängram. Den blev jag jättenöjd med, den är stabil, snygg och stilren. Men kan ta ett tag innan jag slutar slå i tårna i den (ek är hårt) efter att varit van att ha sängbenen innanför kanten.



Sen fick jag lite annat smått och gott också
3 st tavlor med Andy warhols kända verk på Marilyn Monroe och en tavla med Andy själv på
äggklocka som ser ut som en våg
vitlökspress
nyckelring
ballonger med mitt namn på
möbeltassar
presentkort på ikea
kortspel som heter 'Hur fan visste du det'
3 böcker hjärnkoll, en wokkokbok och en muffinsbok
torkställning
och en temporär klädhängare till hallen

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter som du hade en trevlig födelsedag :)

2008-10-25 @ 14:16:51
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0