(84) Kunde inte somna så gjorde lite prylar

Kunde inte somna så jag valde att göra lite förslag på vad man kan göra för nytt motiv på guitar hero gitarren. Blev 9 stycken som varierar rätt mycket. Vissa kan man måla andra får man skaffa dekalfilm för. Vilken är snyggast?

Den här har jag gjort själv


den här matchar min snowboard


Den här hittade jag i nått tatueringsarkiv jag hade på datorn, det är mer iden med ett skepp än just den bilden


Världsnaturpandan


En enkel 8ball


Mest för att testa hur det skulle se ut


Lite harlequinnit och psykadeliskt


klassisk synvilla


en psykadelisk synvilla

Kommentarer
Postat av: Anna

Va snygga de va!:P

2008-10-20 @ 11:18:13
URL: http://aaannadahlqvist.blogg.se/
Postat av: Korven

ooh, gillar skeppet. Enda gången jag kan spela guitarrhero är när man är lagom onykter.. haha



Sv: Man skulle motivera, and I did :)

2008-10-20 @ 21:08:27
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Johanna

Den blommiga såklart :)

2008-10-21 @ 23:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0