(73) Oj då

Vaknade precis... det var inte så planerat faktist. Jag som hade endel att göra tänkte jag ju. Jag skulle ju diska, sätta upp gardiner, städa och massa annat småjoppel. Men kom från jobbet satte på ett avsnitt av fringe och sedan sen blev ögonlocken för tunga och jag somnade. Det är så man skjuter uppgifter framför sig.

Tänkte precis skriva att jag skulle göra mat tills imorgon men kom på att jag inte alls behöver det eftersom jag ska på gräsklippar-show på jobbet, och där bjuder de på lunch. Visst låter det fantastiskt; En hel förmiddag dedikerad till gräsklippare och små trädgårdsmaskiner. Skönt att komma iväg lite från de gamla vanliga sysslorna.

Hann innan jag somnade boka biljetter till nya filmen rallybrudar på fredag. Ska gå med familjen eftersom mamma och pappa hållt på med rally och grejjer. Ska bli kul. Nä nu ska jag göra en lätt kvällsmat innan klockan blir allt för sent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0