(116) P.I.M.P

Nu har jag återigen varit dålig på att uppdatera. Har slöat till mig lite med bloggen tror jag.

Igår hände det iallafall nått värt att skriva om. Det var Pimps and hoes tema på krogen Konrad (som blev uppmärksammat i tidningen för att det var kvinnoförnedrande). Unni tyckte redan förra veckan att vi skulle gå in helt för det här och det tycker jag nog att vi gjorde. Jag fick rollen som pimp, unni, mia och ulle var hoes och nicklas som kom in lite på efterkälken fick bli livvakt.

Jag beställde lite bling (köpte en klocka, en 4 fingerring, magnetörhängen, ett halsband och grillz) sen åkte vi runt stan och köpte lite allt möjligt som passade in i temat en glansig vinröd skjorta, en röd kavaj (skulle haft en guld men arne hittade den inte), en sån där ali-g 'mössa', ett blingbälte och en gardinstång (som fick bli käpp). Sen lyckades jag även låna till mig en riktigt fet päls av stefan på jobbet, den var lite trasig men det syntes knappt.

Sen för att komma in i känslan och göra en snygg entre så stod vi till att börja med på listan (ingen pimp med värdighet står i kö), sen så kom vi dit i en riktigt fet limo från mälardalens limosin service.

Jag gjorde mig i ordning hemma först, för jag var så nyfiken på hur det skulle bli. Sen vid niosnåret blev jag hämtad av ulle och satt helt påpälsad i bilen, folk tittade lite konstigt på mig redan då. Inte varje dag man ser nån med stora pälsar längre. Vi hämtade upp nicklas och mia, och åkte hem till unni för att de andra skulle göra sig klara. Jag och nicklas satt vid köksbordet och förfestade lite (vi hade knappt några pengar kvar så vi hade inte råd med saker på krogen) medans de andra gjorde sig klara.

         

När vi kom inrullande där så stod det folk i kö som inte fick komma in för att det var fullt. Så det kändes ännu skönare att få gå förbi dem då. Det var knökat där inne och var rätt många utklädda (fast tyckte vi var bäst såklart). Men när det väl kom till röstning var det en skrikröstning som en kille som bytt tröjan mot en bikiniöverdel vann tack vare att de flesta var så fulla och att han hade högljudda kompisar där.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0