(105) jaha...

Har inte så mycket att skriva idag. Har inte hänt så mycket förutom att jag har diskat och städat lite i köket. Var inte så trevligt där innan. Har varit lite dålig på att plocka undan efter mig senaste veckan. Lagade lite mat också, spagetti och tomatlös köttfärssås. Blev gött. Nu har jag inget mer att skriva så det jag skriver nu är utfyllnad för att inlägget ska se mycket fylligare ut, så att ni som läser inte ska tycka jag är tråkig som inte skiver långt. Så gör en illusion av att det är ett långt inlägg med hjälp av sånt här onödigt som jag skriver nu. Nattinatt sverige var du än är

Kommentarer
Postat av: Korven

marilyn manson är väl slisken om någon? HAHA jag har läst hans biografi så jag vet nog vilken pervert han kan vara xD



Cloony är snygg. punkt.





åh, ge mig inspiration till att städaaa? DET GÅR BARA INTE.. :P

2008-11-12 @ 08:55:24
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Lina

Är det inte dags att uppdatera lite snart? :)

2008-11-16 @ 15:33:15
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0