Äntligen semester

Nu har jag äntligen fått semester. Nu kan jag ägna tiden åt lägenheten. Tror jag får tillgång till den på måndag om jag räknat rätt. Kommer bli riktigt roligt att få sätta igång på allvar. Det första jag ska göra är att få lägenheten omtapetserad. Vill inte göra det själv eftersom jag vill att det skall bli perfekt. Har inte kollat så mycket på tapeter än men kommer nog bli lite klassiska stilar och med fondväggar i sovrum och vardagsrum. Har även tankar på att ha det i hallen.

Gick in och kollade lite tapeter på ECOs hemsida snabbt och hittade massa snygga som jag skulle kunna tänka mig

Nån av de här stormönstrade skulle passa i köket tror jag.


           Wall 2414                    Wall 2420

Skulle passa bra att ha den röda som fond mot fönstret och sen passa in den med en ljus runt om i köket


      Design 5704                Design 5702

Till sovrummet skulle den här passa bra som fondvägg vid huvudändan av sängen och sen köra resten av rummet i helt vitt bara.


        House 9814

Annars tyckte jag att samma tanke som i köket med vidarelöpande mönster skulle kunna passa bra i sovrummet också och hittade då de här snygga.


       Velvet 2606                  Velvet 2608

Vardagsrummet vill jag ha ganska ljust och enkelt så tänkte att man har vita väggar förutom den väggen man ser när man kliver in i rummet och där skulle det nog passa med den här tapeten


         Front 5742

Sen var det bara hallen kvar och där vill jag ha det lite mörkare och brunt så kollade på att ha hela hallen med någon av dessa.


    Decorama 4967           Design 2 5142

Kommentarer
Postat av: Emma

Ursnygga förslag på fondväggar måste jag säga! Det kommer nog bli riktigt bra det där. Hoppas på att få bilder på resultatet senare ;D

2008-06-12 @ 17:50:29
URL: http://emmaasnya.blogg.se/
Postat av: Åsa

tapeten till vardagsrumet passar nog grymt bra med soffan....

2008-06-12 @ 18:38:22
Postat av: Johannest85

@Emma

Klart det kommer bilder när det kommer upp på väggen. Skall försöka få det gjort inom 2 veckor iallafall

2008-06-12 @ 18:52:29
URL: http://svackatillpacka.blogg.se/
Postat av: Marie

Design 5702 har vi i vårt kök! Så himla skön, behaglig fast det är så mycket mönster! Passar mycket bra till vårt vita ikeakök. Ädel vit med ljust grönt kakel och valnötsbänkar!

2008-06-17 @ 15:11:04
URL: http://magulli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0