Datorbordet har börjat röra sig framåt

Evig väntan på snickare, evigt slöseri av semesterdagar, långa tråkiga dagar som man skulle kunna gjort nått av. Snart är min semester slut och det har inte hänt i närheten så mycket med lägenheten som jag hade tänkt. Hade tänkt åka iväg något under semestern också. Men har väntat på snickarna så det har inte blivit av. Får försöka ta det senare i sommar.

Datorbordet har iaf börjat röra dig lite framåt. Arne som skall bygga det har sågat till bitarna och då är inte resten så knepigt. Får hoppas det blir bra, men det tror jag nog.

Har köpt lite saker på tradera senaste dagarna också, hittade 2 par antika stolar och en gungstol för 150 kr som jag köpte. Även köpt lite köksprylar och väntar fortfarande på att en kille skall höra av sig ang. en lampa jag tänkte ha i sovrummet som jag vann auktionen på för snart en månad sen.

Blev inte så jätte glatt inlägg idag men känner inte att jag är så uppåt idag. Får hoppas det går över under powermeet.

Kommentarer
Postat av: Lina

Sålänge det rör sig framåt så låter det ju positivt :)

2008-07-02 @ 01:14:41
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0