(126) Händer inget om dagarna vad ska man då skriva

Jättesvårt att skriva om saker när det inte händer något om dagarna. Det mest intressanta som hänt idag är att jag kollat på årets julkalender och kliat mig för mycket i ena ögat. Eller nä kanske är det att det verkar vara fel på mig eller min väckarklocka eftersom jag har den inställd men har kommit försent till jobbet ändå 3 gånger i rad nu. Antingen slår jag av den i sömnen utan att jag ens märker det eller så gillar inte mobilen heller att kliva upp före klockan 6 på morgonen. Nått är det iaf. Ska göra ett expriment till imorgon och se om jag tar mig upp med 5 olika larm på mobilen.

Så bjuder jag på ninjakatter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0