Massa gjort

Nu har jag fått massa gjort hemma känns det som, fast det är nog inte så mycket ändå när man tänker efter. Har byggt 2 st trösklar, rätat till ramen lite, satt upp en högtalare över tvn, satt upp gardiner i köket, satt upp en ny kökslampa och köpt skjutdörrar till sovrummet. Har inte tagit några bra bilder på det än dock.

Just nu är mitt sovrum rena rama byggarbetsplatsen med sågspån och stök överallt.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva längr, det är därför jag uppdaterar så sällan. Har lagat massa mat men det mesta är rätt normala grejjer så de orkar jag inte med att skriva. Men får försöka skriva lite oftare iallafall.

Ska posta bilder rätt snart

Kommentarer
Postat av: Anna

ja jag tycker du ska skriva i allafall! Massor :)

2009-03-29 @ 22:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0