(90) Snart 100 dagar sen jag flyttade in

Nu är det bara 10 dagar kvar tills jag kan fira 100 dagar i lägenheten. Börjar komma till ro i den men har fortfarande massa kvar att göra. Nu har jag iallafall fått in 2 mattor vilket har gett lite mer värme i lägenheten.

Helgen har gått för fort som vanligt. I fredags blev det after work och nicklas drog ett trick där öl var involverat som jag dragit för ett par år sen på olearys. Går inte in mer på detaljer. Det var jag nicklas och jochen som var ut iallafall och jag och jochen dansade tillochmed på scen (händer inte ofta att jag dansar alls).

Sen igår så gick vi tre på stan och först åt pizzafrukost vid halv 2 och sen gick vi på stan där jochen shoppade loss ordentligt (och fick en gratis tröja tack vare en kassörs misstag). Själv köpte jag ett par nya jeans (levis 505) och 5 par strumpor. Efter stan hämtade vi upp anders och rockband, åkte och hyre 2 filmer och åkte hem och spelade lite tills malin anslöt. Sen kollade vi på en film, spelade lite igen och kollade på andra filmen.

Idag har jag bara städat och tagit det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0