(78) Cykelprojekt nästintill klart

För länge sen berättade jag och visade bilder på en cykel jag höll på att renovera åt en av våra sommarjobbare. Idag gjorde jag i princip klart den med lite nya detaljer. Det enda som saknas nu är att välja däck. Just nu sitter det svarta på men det tycker inte jag passar på en cykel med svarta skärmar då det blir för mycket svart och känns oexklusivt på något sätt. Så ska ta dit min cykel imorgon och slänga över mina whitewalldäck för att se om den blir snyggare och tänkte även ta med kameran så jag kan fota min skapelse. Så mer om det imorgon.

Känns som huvudet är helt tungt av snor och har huvudvärk på det så tror nog även att jag har en ny förkylning på G. Men ska försöka pressa bort den med te och c-vitamin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0