(66) Nya kläder

Nu var det ett tag sen jag köpte nya kläder så tänkte jag skulle unna mig nått denna månad. Det blev en fodrad tjocktröjja och en t-shirt. Gjorde som vanligt och beställde från nätet när jag köpte dem. Har börjat lära mig hur man ska ta storlekar osv. Köpte från boardstores nya butik med kläder.

T-shirten blev en clockworkorange spoof där de bytt alex ansikte mot en döskalle


Tjocktröjjan blev en heltryckt tröjja med olika motiv. Med på köpet kom också ett par najsiga 90-tals glajjor.



Blir inga kanonbilder... saknar blixten. Men den kommer nog imorgon

Kommentarer
Postat av: Korven

åh, tack. Vatt lite osäker, alltid bra med lite backup :)



Fan vilken najs tröja :)

2008-10-02 @ 07:12:25
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Lina

Yo gangster! Nice tröja!



Gardinerna var också nice.

Det börjar bli fint hemma hos dig nu! När får jag flytta in? hihi

2008-10-02 @ 17:42:38
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0