Lördagkväll

Här sitter man en lördagkväll och kollar på tv fast är lite dåligt med bra på den idag tycker jag. Idag har jag fått en liten gäst, min egen kisse. Hon är bara här för att föräldrarna är på möte, men hon ska ju flytta hit tids nog ändå så kul att se att hon trivs här. 

Satt och kollade lite på youtube och kom in på guitarhero world tour reklamen som är spoofad från risky buissnes med tom cruise. Då hittade jag att de gjort många fler än den med heidi klum som de visar i sverige.

Här är orginalet. DVS Tom Cruise



Här är den som visas i svensk tv med heidi klum



Här är en med Michael Phelps, Tony Hawk, Alex Rodriguez and Kobe Bryant



Här är en för Guitarhero till Nintendo DS med Corbin Bleu (från highscool musical filmerna)



Här är en med idolvinnaren och idol 2an i usa



Och som en bonus så lägger jag till en scen från tvserien scrubs

Kommentarer
Postat av: Korven

hahaha för bara ngn vecka sen satt jag faktiskt och tittade på dessa videos.. Älskar låten med Bob Seger! :D



Sv: Shit, det där var grymt gjort! Tkr det är snyggt när man förenar vanliga foton med paintarbeten. Jag har ett foto där jag har målat dit en djävul och en ängel, men dom var inte alls lika "pixliga". Nu får jag ngt att jobba med :D

2009-01-12 @ 07:34:40
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0