(56) som vanligt dålig uppdatering

Nu har det varit helg igen, och har blivit som vanligt att man inte haft tid och ork att skriva något. Men har iallafall skaffat mig en egen systemkamera nu. Blev lite avis på syrran och en kompis sålde sin, så jag köpte den. En Canon EOS 400D med EFS 17-85 objektiv, sigma EF-500 DG super blixt, batterigrepp, stativ, trådlös fjärr och bildbank.



Så nu kan ni börja räkna med bättre kvalité på bilderna och även mer bilder.

I fredags så satt jag och nicklas hos mig och drack groggar och bärs för att senare åkaa och ställa oss utanför krogen när de stängde och träffa de som hade varit där. På vägen in så cyklade vi och som vanligt när nicklas och jag har varsitt fordon så blev det lite race utav det hela. Så när vi är på väg ner på stan så cyklar nicklas om mig, han vinglar till lite samtidigt som mig så att jag åkte in med framhjulet i hans cykel och rasar omkull.

Vi hade rätt hög fart så när jag ramlar glider jag några meter på knät och armbågen. Det gjorde rätt ont, men alkoholen minskade väl smärtan lite och vi skulle ju ner på stan så jag reste mig upp, reste upp cykeln, rätade till styret som hade vridit sig 90 grader och sedan ska jag granska mina kläder vad som gått sönder, jeansen fick ett hål på vänsterknät, men det gjorde inte så mycket hade ramlat på cykeln tidigare i år och fått hål på högerknät redan, så nu blev jeansen ännu mer personliga

Sedan kollade jag på jackan och förväntade mig ett stort hål i min fina snowboardjacka som jag köpte förra säsongen bara, men till min och nicklas förvåning så fanns där inget hål på armbågen, jag trodde först inte på nicklas när han sa det då jag i princip försökte bromsa ner farten av fallet med jackan, men inte nånting, det enda som blev var vid vristen ett litet hål men det kan varit gammalt också. Men snacka kvalitéts tyg i den jackan.

Här är bilder på såren jag fick
knä

armbåge

handled



Kommentarer
Postat av: Lina

Aaaaaaw, du ser ju krigsskadad ut.. Du får se till att bli omplåstrad ;)

2008-09-22 @ 03:44:12
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/
Postat av: Korven

inte BITCHIGT, utan BUTCHIGT-. butch-style. Du vet, tjej med snus och öl. ( låter som mig för två år sedan, haha)

2008-09-22 @ 16:21:52
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Korven

vafan har du gjort btw?! ajajaj...

2008-09-22 @ 16:22:08
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Korven

jag BRUKAR faktiskt läsa inlägg, men jag ska på styrelsemöte när som och gör 500 saker på datorn just nu. JAG BORDE INTE ENS LÄSA BLOGGAR för tillfället. HAHAH.

2008-09-22 @ 17:14:39
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Korven

HAHAHAHA så går det när man dricker. SKÅL för det.



4:e kommentaren gilt? :D

2008-09-22 @ 17:15:42
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0