(93) Viljan finns otroligt nog

Förut har jag aldrig varit sugen på att gymma, men nu har helt plötsligt suget kommit. Hela dagen igår var jag sugen att gymma igen och hela dagen idag. Är rätt skönt att få de där timmarna för sig själv där man inte behöver fundera på så mycket annat än hur tungt det är och hur det känns i musklerna.

Idag tränade jag i nästan två timmar och det kändes inte alls långt. Sen har jag börjat förbereda min halloweenfest utstyrsel. Kommer bli kanonbra tror jag, kan inte avslöja vad det ska bli men ska lägga upp bilder på söndag eller nått.

Hinner inte skriva mycket mer för nu ska jag gå på arn på bio, den här gången blir det nog äntligen av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0