Slut på en ny dag

Idag hade jag 40 unika träffar. Tack alla som läser, tycker det är jättekul att ni är intresserade. Nu har jag bara 1 dag kvar innan semester och då kommer jag kunna fixa mer med lägenheten och även blogga mer. Lovar att hålla alla uppdaterade om vad som händer.

Imorgon skall jag till Henke och jobba lite med vårat barnprogram, kommer bli kul. Skall försöka skaffa lite stöd för programmet på lördag då jag ska träffa lite tvfolk och presentera idén för dem. Hoppas det går bra, vill verkligen få igenom den här idén. Kan inte diskutera den så mycket just nu eftersom det bara är på idé och pilotstadiet och jag inte vill att någon tar min idé.

Ska försöka att blogga på morgonen imorgon och inte bara drömma att jag bloggar och sen somna om.

Nu är det dags att sova. Godnatt allihopa

Kommentarer
Postat av: Johanna Ahlfors

Hatar, hatar dej johannes ;) du är så fyndig, roliga ideer me lägenheten, spänannde att se när allt är färdigt. Behöver ni nån hjälp me barnprogramet, typ en flamsig idiot som älskar att stå i centrum så vet du vart jag finns :)

Lycka till me allt!

Här hemma har vi precis målat en svart vägg i sovrummet som jag sedan ska måla ett guldträd på, spännande...

hur är det med din mamma? läste att hon fått en stroke:(



Hälsa familjen!!

2008-08-10 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0