Lösning på ramproblem till TVn

Jag hade planerat att fixa min ram som jag skall ha runt tvn idag, men i morse så lyckades jag på nått sätt vrida nacken samtidigt som jag spände den så det gör satans ont i den. Så morgonen började med alvedon, zon, värmekudde och lite tvserier.

Men så skulle det vara strömavbrott också så när det väl kom så åkte jag till biltema för att köpa mig ett väggfäste till tvn iallafall. Väl där så kom jag att tänka på att det kanske fanns beslag som man kunde använda istället för att göra egen upphängning för ramen. Så gick omkring bland beslagen och tittade och mätte och hittade tillslut ett beslag som när man satte ihop det med ett likadant beslag blev precis så brett som jag behövde. Så då löste jag det problemet också. Sedan för att täcka sidorna så syr jag ihop ändarna på ett tunt svart stretchtyg och täcker på så sätt det fula bakom och släpper igenom ljud. Det kommer bli kanon.



Nu vill jag att de skall bli färdiga med att ta bort portalerna och tapetsera lägenheten så jag kan börja sätta upp saker.

Nu skall jag återgå till att ha ont i nacken igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0