Fyndat hos morfar

Idag har jag varit och fortsatt flytta morfar hela dagen. Har gjort massor av fynd och ändå har jag inte gått igenom allt än. Allt ligger dock packat i bilen och skall inte packas in i lägenheten förrens imorgon och då kommer jag fota allt. Det är mycket som jag tycker är snyggt iaf.

Har även lyckats hitta berså kopparna (8 st med 7 st fat) som kommer få en fin plats i hyllorna hemma. Har även hittat massa andra snygga koppar och matlagnings prylar. Men ni får hålla er tills imorgon. Nu är det fotboll som gäller för hela slanten.

Go sverige! Plocka Ivan!

Kommentarer
Postat av: Proforma

Berså. Åh, dom är fina. Glad du måste vara...

2008-06-18 @ 21:26:15
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0