2 dagar har gått med bloggen

Har redan haft 38 unika besökare. Det tycker jag är rätt mycket, är ju ändå nybörjare. Hoppas ni som läser gillar den. Jag tycker iaf att det är kul att skriva den och kommer försöka att uppdatera så ofta jag kan med matnyttigheter, vill ju inte att folk tröttnar på att det bara står nonsens.

Skall påbörja ett projekt imorgon dock. Att försöka ta mig upp och skriva ett inlägg på morgonen. Kan bli lite flummigt men det kan även ge lite idéer som kommer från drömmar. Har haft massa skumma drömmar där jag fått bra idéer men oftast glömmer man dem bara.

Blir jätteglad om ni kommenterar min blogg så jag vet vad folk tycker. Nu är det dags att sova. Godnatt alla små dockor ute i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0