Slut på semestern

Så sitter jag och njuter av de sista vakna minutrarna av min semester. Ska bli ganska skönt att komma till jobbet och få röra lite på sig igen. Har inte blivit så mycket utav den varan under semesterns andra halva. Har varit lite lite att göra eftersom hela planen med att fixa i lägenheten föll.

Har varit i falun idag och köpt mig lite möbler. Vann dem på en traderaauktion för 155 kr. 2 stolar och en gungstol med lite småfix på. Gungstolen skall jag nog bara fixa iordning sen sälja den vidare. Är inte så jättesugen på att ha kvar den, även om den är lite cool. Stolarna däremot skall jag ha kvar. Vet inte riktigt var jag skall ha dem än bara. Funderar på att ha dem i sovrummet eller i hallen.




Dags att försöka sova nu. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0