Grilla med snickaren

Fick ner priset på tapeterna till hälften och är fortfarande nöjd med tapetvalen så jag är glad över det. Inte lite mycket nudlar då. Nu är snart snickarnas renovering klar också. Nån timmes jobb som görs imorgon, skönt att få det gjort. Sen kommer målaren snart och tapetserar, de nya tepeterna var lagervaror så han kan börja med det på en gång. Hoppas verkligen att det blir klart före nästa helg. Har snart väntat 4 månader på att flytta in.

Men nu ska jag åka till snickarna och grilla lite. Gott gott, sen ska jag på nicklas inflyttningsfest. Hoppas jag får ha sån snart.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det koememr säkert bli hur snyggt som helst! jag är ju som jag är...och jag gillade portalerna, men blir säkert snyggt som du får det!!!

2008-07-13 @ 02:39:04
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0