Dyrt som fan med mina tapeter

Var idag ute och beställde de tapeterna jag ville ha. Efter att ha matat in allt som jag skulle ha så kom priset fram... strax över 16000 kr(!) inte precis vad jag tänkt mig men får mina sammetstapeter och motivtapeter iaf. Får leva på nudlar och övertid ett tag framöver tror jag.

Under helgen kommer Ludde (tapetserarsnubben) att komma och förbereda allt för tapetseringen men tapeterna kommer inte komma förrens typ onsdag nästa vecka. Så blir mer väntan igen. Drygt som fan... vill börja inreda lite.

Renoveringen är iaf snart klar, nån timmes arbete (upp med en liten vägg, dörrfoder, lister) och lite städning kvar bara. Arne kommer och fixar det på lördag. Resultatet kommer bli bra som fan. Klädkammaren har nu blivit en vrå och portalerna är puts veck. Får se hur pengarna ligger i slutet på månaden och se om jag kommer ha råd att köpa garderober, byrå och bokhylla till vrån inom en snar framtid eller inte.

Sen har ni kanske sett min nya stil på bloggen vad tycks om den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0