ÄNTLIGEN!!!

Nu har jag äntligen flyttat in. Så grymt skönt. så det här blir första inlägget som jag skriver från lägenheten. Har varit svettigt att flytta in allt på några timmar men har man viljan så går det. Har en del att fixa med nu men det är ingenting som är speciellt svårfixat. Vissa saker måste jag dra på ett tag på grund av avsaknad av pengar men ska nog lösa sig på ett bra sätt.

Lägger upp lite blider, det är dock dålig kvalité och dåligt ljus men liten förhanstitt iallafall.

Detta är då sovrummet (därav sängen) kommer lägga upp bättre bider så man ser tapeterna en annan dag. har massa kvar att göra i sovrummet också, nu har jag bara gjort det sovbart.


Detta är fondväggen i köket. blev jättebra


Här är hallen, här blev jag riktigt nöjd med tapeterna efterssom de återspeglar ljuset på ett så fint sätt



Här ser ni fondväggen i vardagsrummet, den bryter inte alls mycket i färg men den bryter i mönster, blev precis som jag ville.


Här är den borttagna portalen och ett temporärt bord jag tänkte ställa tvn på tills den ska upp på väggen (och min fina jordgob)

Kommentarer
Postat av: Åsa

blir säkert jätte bra när du får fixa till allt och packat upp allt ur låder och så. och Grattis till inflytten nu =)

2008-07-27 @ 23:45:56
URL: http://mrsvoorhees.bilddagboken.se
Postat av: Lina

Grattis! äntligen va?

2008-07-30 @ 17:22:11
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/
Postat av: Marie

Fondväggen i köket är superfin!!!

2008-08-08 @ 15:24:31
URL: http://magulli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0