(32) Köksskåp byggt

Nu har jag byggt klart mitt överskåp till kylen, blev riktigt nöjd. syns inte på utsidan att det är en bänk/byrå och det är ju faktist utsidan som räknas (jag ytlig? neeeeeej). Nu tror jag dock jag skall skaffa nån liten list under skåpet för att slippa glipan men det är lätt fixat och inte så prioriterat.



Det ser rätt kul ut om man öppnar mitt kylskåp, har inte hunnit handla nått mer än det jag köpte när jag flyttade in och det har gått åt rätt mycket. Sen efter kryssningen så kom pricken över i´t. Nu har jag verkligen en ungkarlskyl, se själva.


Kommentarer
Postat av: Lina

Nice, jag kommer hem till dig så får du supa mig under bordet, okej? haha :D

2008-08-27 @ 21:19:06
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0