(31) En månad i lägenheten och...

... nu är snart köket klart!

Jag har idag varit på ikea (usch gillar inte att köpa saker där men köket var redan ikea så fortsätter i samma stil) och köpt mig en bänk som jag håller på att göra om till köksskåp. Måste borra, skruva och planera om den helt, men kommer nog passa in rätt bra ändå. har fått dit grunden ovanför kylen idag, men måste till biltema imorgon och köpa en cylinderborr för att kunna borra 35 mms hål och få dit gångjärnen på dörrarna.

Hittade inte rätt handtag heller så får se om jag måste byta alla handtagen i köket för att matcha upp det. hittade ett liknande som jag ska testa först dock.

Nu saknas bara ett köksbord. Jag sitter fortfarande och väntar på ett som jag eventuellt kommer få ta. Ett tulip bord med 5 stolar (bild under)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0