(22) Blir det malmö?

Ja då är frågan om det blir malmö, tror jag ska försöka ta mig dit men börjar få kalla fötter. Det kostar lite pengar att åka och jag kanske ska fixa lägenheten i första hand.

I fredas när jag och nicklas satt och lirade lite tvspel så gick vi ut på balkongen för att få lite luft. Då börjar nicklas prata med en granne snett neråt (jag bor i ett hörn). De hade en liten festaktig pryl och han som bodde där var trevlig och vi snackade ett tag. Tillslut så blev vi inbjudna dit och självklart så gick vi över till dem. Han som bodde där hette Li och lägenheten var i princip som min fast spegelvänd. Det var kul att se en 'färdig' lägenhet och se hur bra det kan bli, det peppar så man vill bli klar nångång.

Igår så var jag iväg och flyttade fagerstas ambulanssjukvård då det de ska börja renovera deras lokaler. Ger några tusen extra iallafall. Fast får ju vänta på dem tills nästa lön.

Nu ska jag städa vidare.

Kommentarer
Postat av: Mia

så det var ni!jag hörde musiken ända till mitt hus...höhö

2008-08-17 @ 22:14:25
URL: http://www.bilddagboken.se/LiquidLuck
Postat av: Lina

Jag stod inte alls i skuggan :p jaa, visst är den cool. :D

Ha så roligt i malmö :)

2008-08-20 @ 12:52:44
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0